Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Te mibe fektetnéd a pénzed? Ki gondolná, de hiába a válság, az emberek nem fordultak el az olcsóbb karórák irányába, sőt: manapság az a jellemzőbb, hogy még inkább a drágább, minőségibb modelleket keresik a vásárlók - derült ki a Pénzcentrum cikkéből.
Van, aki az ingatlanra, más az aranyra esküszik ha tárgyi befektetésről van szó. Kevesebben vannak azok, akiknek a karóra jut eszébe, ha azon kell gondolkodni, hová érdemes tenni a pénzünket, pedig 2021-ről 2022-re a luxusórák ára több mint 30 százalékkal emelkedett. A CashTag eheti adásában a Pénzcentrum azt járta körbe, mennyire jó befektetés manapság egy-egy óra. Lakatos Zsolt, a Beszéljünk órákról nevű TikTok-csatorna szakembere a lapnak kifejtette, hogy türelemmel, kapcsolatokkal és szerencsével akár nagyot is lehet szakítani egy-egy limitált darabszámű modellen, de ehhez komoly szakértelem is kell.
A szakértő árazásuk alapján három csoportba osztja az órákat: a legolcsóbbak a plázaórák, amelyeket bevásárlóközpontokban lehet megvenni pár tízezer forintért. Mint kifejtette, most egyébként az olcsóbb árkategóriás óráknál (pl. Casio) ismét kezdenek feltörni a fémszíjas darabok, mert azokat olcsóbb legyártani, mint például egy bőrszíjat.
Bővebben a Pénzcentrumon olvashattok a témáról!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








