A különleges halfaj kövületei a világhírű iharkúti dinoszauruszlelőhely késő kréta korú, nagyjából 85 millió éves üledékéből kerültek elő.
Ebben a nagyvárosban nyitották meg a 99. McDonald's-ot: itt a lista, hol épülnek újak + Fotók
Zalaegerszegen nyitotta meg 99. magyarországi éttermét a McDonald's, amelynek jelenleg további hat településen épülnek új egységei - tájékoztatta az étteremlánc kommunikációs ügynöksége.
A tájékoztatás szerint a zalai megyeszékhelyen megnyitott második, több száz millió forintos beruházással kialakított McDonald\'s étteremben 70 új dolgozót foglalkoztatnak, az akadálymentesített vendégtérben 90, a teraszon további 31 ülőhelyet biztosítanak a vendégeknek.
A magyarországi McDonald\'s 2019-ben kezdte meg növekedési stratégiájának megvalósítását, amelynek két pillére az új éttermek nyitása, valamint a meglévő éttermek átalakítása a "Jövő Élménye" koncepció jegyében. A most megnyitott zalaegerszegi egységgel együtt már 10 új éttermet adtak át azóta, de jelenleg Pécsett, Velencén, Egerben, Szombathelyen, Baján és Kistarcsán is folynak újabb egységek építési munkálatai.
Égi Zsolt, a Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője azt jelezte, hogy az autósok kiszolgálását is lehetővé tévő új zalaegerszegi étterem megnyitása alkalmából a vállalat támogatja a Koraszülöttmentő és Gyermekintenzív Alapítvány munkáját.
A gyorséttermeket üzemeltető társaság tavalyi gazdálkodási adatai még nem állnak rendelkezésre. A legutolsó nyilvános cégadatok szerint 2019-ben 41,041 milliárd, 2020-ban pedig csaknem 37,408 milliárd forintos éves árbevételt ért el a társaság. Adózott eredménye 2019-ben 5,556 milliárd, 2020-ban pedig 3,669 milliárd forint volt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








