Varázslatos éjszakai koncert hallható a bokrokból, és fizetni sem kell érte: május végéig orszegszerte tart még a Fülemülék éjszakája programsorozat. Hozzuk a helyszíneket, és a...
Nem jelölt allergént tartalmazó burgonyasnacket hív vissza a Lidl, mivel a szulfitokra allergiások számára veszélyes lehet. Arra kérik a vásárlókat, hogy aki a kén-dioxidra (szulfitokra) érzékeny/allergiás ne fogyassza el, hanem vigye vissza a terméket a forgalmazó üzletbe.
A Lidl Magyarország farról tájékoztatta a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalt, hogy visszahívják az alábbi azonosítókkal ellátott burgonyasnackeket, mivel azok allergén kén-dioxidot tartalmaznak. Az allergén adalékanyagot az összetevők felsorolásánál nem jelölték, így az érintett tételek fogyasztása a szulfitokra allergiások számára veszélyes lehet.
A termék adatai:
Termék neve: Snack Day Burgonyasnack Paprikás ízesítésű, 175g
Márka: Snack Day
Csomagolás: hengeres doboz
Gyártó: Trüller Knabber-Gebäck GmbH (Németország)
MMI: 19.10.2020
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
02.11.2020
Forgalmazó: Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország megkezdte a termékek forgalomból való kivonását és a vásárlóktól való visszahívását.
A Nébih arra kéri a vásárlókat, hogy aki a kén-dioxidra (szulfitokra) érzékeny/allergiás – ne fogyassza el , vigye vissza a fenti azonosítóval ellátott terméket a forgalmazó üzletbe, ahol a vételárat blokk nélkül is visszafizetik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


