A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
A külső felújítással párhuzamosan áprilistól kezdetét veszi a Sopron Plaza belső tereinek korszerűsítése is, amelynek köszönhetően hamarosan kívül-belül teljesen megújuló környezet fogadja a bevásárlóközpont látogatóit. A Sopron Plaza üzletei a korszerűsítési munkálatok ideje alatt is folyamatosan nyitva tartanak, a rekonstrukciót követően pedig újabb boltokkal és szórakozási lehetőségekkel bővül az üzletközpont kínálata.
A nyár végétől teljesen megújult külsővel és belső terekkel, valamint az eddiginél is szélesebb kínálattal várja a látogatókat a Sopron Plaza. Az osztrák határ felé vezető 84-es út mellett működő, 15 ezer négyzetméter alapterületű, kétszintes bevásárlóközpontban mintegy 50 üzlet és szolgáltató egység működik, amelyek között jól ismert és népszerű márkákkal találkozhatunk, mint például az Auchan, a Cinema City, az H&M, a CCC, a DM, a Libri, valamint a Pepco, a Cutler’s Fitness, a Cosmos City és a Total Beauty Salon.
A korszerűsítés befejezését követően újabb márkaboltokkal, továbbá az eddiginél is színesebb éttermi kínálattal, programokkal, akciókkal várja az üzletközpont látogatóit és vásárlóit, olvasható az Indotek Group közleményében.
A vásárlók kényelmét egy 800 férőhelyes ingyenes parkoló, valamint számos hangulatos étterem, kávézó, és egy, a földszinten kialakított közösségi tér szolgálja, természetesen ingyenes WiFi szolgáltatással.

A szolgáltatások színvonalának további fokozását célul tűző rekonstrukció tavaly novemberben a külső homlokzat rekonstrukciójával indult el, áprilistól azonban már a belső terek megújítása is elkezdődik. Az átalakítások mind a vásárlók kényelmét fogják szolgálni, ugyanakkor fontos a dizájn megújítása is, így friss színekkel, új logóval és teljesen megváltoztatott arculattal kapja vissza a látogatóközönség a plazát nyár végén.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
„A célunk, hogy az üzletkínálat szélesítése mellett minél több élményt is kínáljunk a Sopron Plaza látogatóinak. Ezért a korszerűsítés befejezését követően számos új eseménnyel és programmal várunk minden korosztályt, kiemelt figyelmet fordítva a családokra”
– hangsúlyozta Lelkes László, a tulajdonos Indotek cégcsoport plaza fejlesztési igazgatója.
Címlapi kép és fotó: Indotek Group sajtóanyag
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








