Alábbi összefoglalónkban összegyűjtöttük neked a 18. hét legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkeit a Pénzcentrumról.
Világszerte aggódnak az emberek az egyre dráguló megélhetés miatt, és sokan tartanak attól, hogy a gazdasági helyzet még rosszabbra fordul – derült ki egy 21 000 fős nemzetközi kutatásból, ami idén tavasszal készült. A vállalkozásoknak minél gyorsabban kell alkalmazkodniuk a megváltozott fogyasztói igényekhez, ha meg akarják tartani vevőiket, sok kitöltő tapasztalta, hogy egyes márkák csökkentették a termékek méretét anélkül, hogy ez az árán meglátszott volna.
Szinte mindenkit aggasztanak az emelkedő megélhetési költségek (94%) és az országuk gazdasági állapota (92%) ráadásul minden harmadik (39%) válaszadó arra számít, hogy a következő néhány hónapban még nehezebbé válnak a körülmények. A vásárlók hasonló arányban (35%) nyugtalanok amiatt, hogy a drágulás következtében az eddig megszokott termékek megfizethetetlenné válnak számukra.
A megkérdezettek több mint egyharmada (36%) a jövőben kevesebbet költene ruhákra és ételrendelésre (44%), közel felük (49%) pedig csak a legszükségesebb árucikkeket szerezné be. A fogyasztók döntő többsége (79%) érzékeli az élelmiszerárak emelkedését, és azt tapasztalja (74%), hogy egyes márkák csökkentették a termékek méretét anélkül, hogy ez az árán meglátszott volna.
Hatalmas a nyomás a vállalatokon. Az már rég nem elég, ha a diszkontálás a kizárólagos megoldása a cégeknek egy ilyen helyzetben, hiszen ez csak egy rövid távú eszköz, amivel az infláció elleni küzdelemben csak meneteket lehet nyerni, de meccset képtelenség. Olyan, a fogyasztó elköteleződést támogató üzleti stratégiára van szükség, ami egyszerre képes növelni a vásárlók elégedettségét és növelni a cég nyereségét
– hívta fel a figyelmet Palincsár László, a EY frissen indított Brand & Customer Engagement szolgáltatások vezetője.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A globális felmérés eredményei azt mutatják, hogy a megkérdezettek többségének (55%) a világmárkák már nem olyan fontosak, elvesztették státusszimbólum jellegüket. Közel kétharmaduknak (62%) már az sem számít, hogy lépést tartson a legújabb divattal és trendekkel. A válaszadók fele már most fontolóra venné márka nélküli ruházatok, cipők és kiegészítők vásárlását.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Fontos kérés érkezett a Balatonról
- Két újabb kínai autómárka indul harcba a magyar piacért
- Markáns időjárás-változás közeleg
- Szörnyű véget ért a versmondó verseny, rengetegen kerültek kórházba – videó
- Ezt az autós jelenetet még Hollywoodban is megirigyelnék – videó
- Rejtélyes jelenség az Antarktiszon