Az NMHH közleménye szerint 2026. január 1-jétől Ukrajna és Moldova is csatlakozik az európai roamingzónához.
Így állnánk le itthon az orosz gázzal: állítólag készülnek a tervek, itt vannak a részletek
Már a kormány is gondolkodik azon, milyen alternatívával válthatnák ki itthon az Oroszországból érkező gázt. Állítólag az Innovációs és Technológiai Minisztériumban már tárgyaltak is ezekről a lehetőségekről – írja a Telex.
Már zajlik a tervezés az ITM-nél, hogyan tudna hazánk függetlenedni az orosz gáztól. A felmerült alternatívák között van bizonyos erőművek élettartamának hosszabbítása, a már meglévő LNG-terminálokhoz csatlakozó vezetékek kiépítése és használata, valamint gáztárolók vásárlása és felújítása.
A lap szerint egyelőre konkrét tervek még nincsenek az átállásra, ugyanis a fent említett lehetőségek nem lennének elegek az egész ország gázszükségleteinek fedezésére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








