Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
Megtalálták a Tisza tokaji szakaszán elmerült három ember holttestét - közölte a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Rendőr-főkapitányság kedden délután.
A helyszínen úgy értesült, hogy az áldozatok - egy 50 éves férfi, egy 17 éves fiú és egy 16 éves lány - hétfő délután, fürdőzés közben tűntek el a folyóban. Személyes holmijukat, valamint egyikük kutyáját járókelők találták meg, ők értesítették a rendőrséget.A hatóság nagy erőkkel kereste az eltűnteket.
A kutatásban a vármegyei rendőrök mellett a Tiszai Vízirendészeti Rendőrkapitányság, a katasztrófavédelem és társszervek, köztük speciális mentők és búvárok vettek részt. Dobi Tamás, a vármegyei rendőr-főkapitányság sajtóreferense az MTI érdeklődésére elmondta, hogy bűncselekmény gyanúja nem merült fel, a hatóság közigazgatási eljárás keretében vizsgálja a történteket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








