Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Kivonják a forgalomból a Doxycyclin-PannonPharma kemény kapszulát, ami bizonyos légúti, húgy-ivarszervi, bőr- és lágyrészfertőzések, szemészeti és az emésztőrendszeri fertőzések, valamint Lyme-kór kezelésére alkalmazható.
A Doxycyclin-PannonPharma kemény kapszula (OGYI-T-03545 / 03) elnevezésű gyógyszer 38770523 gyártási számú tételét a gyógyszerhatóság kivonta a forgalomból, és elrendelte a készítmény egészségügyi szolgáltatóktól történő visszahívását – írta meg a 24.hu a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ hírközlése alapján.
Április 8-án a gyógyszer egyik tételére vonatkozóan az NNGYK-hoz az egyik egyetemi gyógyszertárból bejelentés érkezett, mely szerint a kapszula a bliszteren belül „poros”. Az NNGYK egy patikában vásárolt azonos tételszámú ellenmintával együtt megvizsgálta a kifogásolt mintát.
Helyettesítő készítmény rendelkezésre áll.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








