Az ATP új hőségriadó-szabályt vezet be 2026-tól: ez 10 perces hűtési szünetet biztosít a három nyert játszmás mérkőzéseken, extrém időjárási körülmények esetén.
Újabb átalakítás a magyar ügyeleti ellátásban: rengeteg beteget érinthet, erre kell készülni
A nyári időszakra visszaköltözik az orvosi ügyelet Tahitótfalura, az ellátás visszaállításának részletei ugyanakkor egyelőre még nem ismertek.
A nyári időszakra visszaköltözik az orvosi ügyelet Tahitótfalura - jelentette be Vitályos Eszter, a Fidesz országgyűlési képviselője keddi szentendrei fórumán. Azaz a Népszava szerint ugyanakkor az ellátás visszaállításának részletei még nem ismertek, így azt sem tudni egyelőre, hogy milyen időszakban, milyen ellátásért mehetnek majd az ügyeletre a Dunakanyarban élők.
A cikkben emlékeztetnek, a Dunakanyarban nagy felháborodást váltott ki a háziorvosi ügyeleti rendszer átalakítása, több ügyeleti pontot – például a tahitótfalusit és a pomázit – megszüntetettek. Legutóbb március elején járt Fülöp Zsolt szentendrei és Leidinger István pomázi polgármester Takács Péter egészségügyért felelős államtitkárnál, akitől azt kérték, korrigálják a Dunakanyarban élők észrevételei alapján az új rendszert. Az államtitkár akkor még hajthatatlan volt, de azóta valami megváltozott.
A fórumon egyébként részt vett Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kommunikációs igazgatója is, aki elmondta: noha az OMSZ statisztikája nem indokolja a térségben az alapellátási ügyeleti pontok bővítését, elismerik a dunakanyari térség sajátosságait. Egyebek mellett azt, hogy a 11-es út gyakran bedugul, ezért nem lehet rajta közlekedni. Ez indokolja egy úgymond „másodvonalú ügyeleti pont, telephely” újranyitását Tahitótfalun a nyári időszakra. Tahitótfalu és a környező települések – Visegrád, Dunabogdány, Kisoroszi, Szigetmonostor, Pócsmegyer, Surány, Leányfalu – lakossága 20 580 fő, ám nyáron a nyaralókkal, turistákkal az itt lakók száma elérheti a 35-50 ezer embert is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








