Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Elképesztő sok magyar lett rosszul az idei karácsonyon: mi állhat a rengeteg mentőhívás hátterében?
Több mint 10 ezer hívást kaptak a mentők idén karácsonykor - közölte a Országos Mentőszolgálat (OMSZ) szerdán
Azt írták, szokatlanul sok helyre hívták a mentőket idén karácsonykor, a rengeteg rosszullét mellett számos szén-monoxid-mérgezés, tűzeset és közlekedési baleset helyszínére is riasztást kaptak, továbbá szülések és újraélesztések is előfordultak az eseteik között. A napi 3500 mentőfeladat mintegy 15 százalékkal több volt az ünnepnapokon megszokottnál, és folyamatos munkát jelentett az egy időben szolgálatban levő, mintegy 1300 mentősnek országszerte.
Ugyancsak magas hívásszám jelentkezett az Országos Mentőszolgálat által működtetett egységes alapellátási ügyeleti rendszerben, ahol a három nap alatt az orvosok és mentőtisztek, a tizenhét csatlakozott vármegyében 12 ezer beteget részesítettek ügyeleti ellátásban - olvasható a közleményben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








