Az intézmény erről szerdán adott tájékoztatást a saját közösségi oldalán.
Komoly veszély leselkedik rengeteg magyar szemére: a betegség nem válogat, így győzhető le házilag
Krónikus szemhéjgyulladás vagy szemszárazság is állhat az állandó könnyezés hátterében. A leggyakoribb tünetek közé tartozik a viszkető, égő érzés, a bevörösödött szemek és a szemfáradtság. Egy otthon is elvégezhető gyakorlatsorral viszont a tünetek jelentősen csökkenhetnek.
Sok páciensnél a könnyút teljesen nyitott, és a könnyezést a szemhéjak krónikus gyulladása vagy szemszárazság okozza. Ez utóbbi esetben a könny egyik fontos alkotóeleme, a lipid nem termelődik a szemhéjakban lévő mirigyekben, vagy nem kerül bele a könnyrétegbe – magyarázza dr. Szalai Irén, a Szemészeti Klinika egyetemi tanársegédje. A szemfelszín védelméhez azonban a könny minden összetevőjének megfelelő arányára van szükség, különben a könnyréteg nem tudja ellátni feladatát, hamarabb elpárolog, szemünk irritálttá válik, és a látás elhomályosodhat – figyelmeztet közleményében a Semmelweis Egyetem.
A kevés vagy rendszertelen folyadékfogyasztás, hosszú ideig tartó szemcsepp használat vagy a rossz sminkelési szokások is ronthatnak a szemhéj állapotán. Emellett a digitális eszközök egyre gyakoribb használatakor sokszor elfelejtünk rendszeresen pislogni és ezáltal ritkábban kerül fel a nedvesítő könnyréteg a szemfelszínre, ami aztán további panaszokat okozhat, mint például a pirosság, viszketés, idegentest-érzés, szemfáradtság vagy a könnyezés. Az alábbi videóban látható szemhéjtoalett mindennapos alkalmazása segít enyhíteni, sok esetben megszüntetni a tüneteket, mely jelentősen javíthatja a páciensek életminőségét.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








