Az OTP Ingatlanpont összegzése szerint bár erősen indult a nyár, de a forgalma végül összességében elmaradt a tavaszitól.
Valószínűleg a legtöbbek számára már unalomig ismételt gondolat, hogy a nyári kánikula és a napsütés beköszöntével még nagyobb hangsúlyt kellene fektetni az UV védelemre, mint az év többi részében. A fényvédő használata és a napozás 10-15 óra közötti kerülése azonban nem elég, fokozott figyelmet érdemelnek a bőrvizsgálatok is. Úgy tűnik, az évek múlásával erre egyre többen jönnek rá, ugyanis 2022 első felében már 42 százalékkal többet költöttek a magyarok bőrgyógyászati vizsgálatokra, mint egy évvel korábban.
A statisztikákból arra következtethetünk, hogy a magyarok számára egyre fontosabb az egészségi állapotuk rendszeres ellenőrzése. Az idei év első félévében a pénztári tagok közel 42 százalékkal többet fordítottak bőrvizsgálatra, mint 2021 azonos időszakában. A bőrgyógyászati szűrésekre költött összeg 2022. január és júliusa között meghaladta a 6 millió forintot, ami majdnem 2 millió forinttal több ráfordítást jelent tavalyhoz képest. A rendszeres bőrvizsgálatok mellett az ápolási termékek – amelyek magukba foglalják a baba naptejeket – is egyre kelendőbbek, ugyancsak 20 százalékkal emelkedett az ilyen jellegű árucikkekre fordított összeg egy év alatt, írja közleményében az OTP Eg5észségpénztár.
”Pozitív folyamat, hogy egyre többen fordítanak egészségügyi megtakarításaikból olyan prevenciós célokra, mint a rendszeres bőrvizsgálatok, vagy éppen a napvédő termékek” – nyilatkozta Kovács Tamás Attila ügyvezető igazgató. „Ugyanakkor látjuk, hogy ezen a téren is bőven van még lehetőség a fejlődésre, a tudatosság növelésére. Ezért arra bártorítjuk valamennyi pénztártagunkat, hogy akár az okostelefon alkalmazásunkon, akár online felületeinken keresztül tájékozódjanak a lehetőségeikről” – tette hozzá.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.