Sokan, éppen amikor végre letették a stresszt és nyugalomban ünnepelnének, betegszenek le év végére, vagy pont karácsonykor kapnak el valamit a rokonoktól. A patika meg...
Szinte azonos összetevőkkel és hasonló hangzású névvel jelent meg egy R7 nevű tüdővitamin az eredeti Air7 nevű magyar találmány több mint egy évvel ezelőtti piaci bevezetése után. Az Air7 jogi lépéseket tesz a másolók miatt, ugyanis a konkurens nem csak jogvédelem alatt álló márkát használ, hanem ráadásul a rendelkezésre álló információk alapján még csak megfelelő egészségügyi vizsgálatokat sem végeztek a készítménnyel.
A tüdő vitaminja, azaz az Air7 2020. szeptember elején került a hazai gyógyszergyárak polcaira, miután minden hatósági igazolást megszerzett a piacra kerüléshez. A Magyarországon fejlesztett és gyártott étrend-kiegészítő után akkora az érdeklődés, hogy komoly bővítéseket kellett eszközölni a gyártásnál. A termék nemzetközileg is sikeres: néhány hónap leforgása alatt már öt külföldi ország gyógyszertáraiban árulják.
A vásárlóink hívták fel a figyelmet a termék másolásra. Megdöbbenve vettük észre, hogy egy Magyarországon működő és egy magyar terméket próbált valaki áthangzással megtéveszteni a fogyasztókat
- mondta a termék feltalálója, aki szerint a másolat termék összetevői is kifogásolhatóak, mivel egy vizelethajtót és egy görcsoldót tettek bele, aminek semmi jótékony hatása nincs a tüdőre, valamint egészségügyi vizsgálatokat sem végeztek a készítménnyel kapcsolatban. Köptetőt is tartalmaz, ami kifejezetten veszélyes lehet egy tüdőbetegségben szenvedő embernek. A Gazdasági versenyhivatal és OGYÉI illetve a patikák felé a szükséges lépéseket megtették.
Arra kérjük a vásárlókat, hogy ne hagyják megtéveszteni magukat! Mellőzzék a termék használatát, mivel annak nem megalapozott az összetétele
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- hívták fel a figyelmet.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








