A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
A koronavírus-járványhelyzet miatt megnőhet a gyermekkori elhízás előfordulási aránya - figyelmeztetett egy kedden közzétett jelentésben az Egészségügyi Világszervezet (WHO) európai irodája. A jelentés szerint a járvány elleni korlátozások során elrendelt iskolabezárások negatív hatással lehetnek a gyerekek étkezési és testedzési szokásaira.
"A Covid-19 felerősítheti az egyik legaggasztóbb tendenciát az európai régióban, ami az egyre gyakrabban előforduló gyermekkori elhízás" - mondta Hans Kluge, a WHO európai igazgatója. Kluge felhívta a figyelmet arra: a túlsúly és az elhízás olyan életveszélyes betegségekhez köthető, mint a szív- és érrendszeri betegségek, a cukorbetegség és a rák.
Elkerülendő a negatív élettani hatásokat, Kluge a jelentés szerint tudományos alapokon nyugvó irányvonalat javasolt az egészséges étrend és a fizikai aktivitás népszerűsítésére, például adó kivetését a cukrozott üdítőkre. A jelentésben egy 36 országot magában foglaló felmérést alapul véve arra a megállapításra jutottak, hogy
a 6-9 éves gyerekek között átlagosan háromból csaknem egy túlsúlyos a régióban.
A helyzet a mediterrán országokban volt a legsúlyosabb, mindazonáltal lassú javulásnak indult az olyan országokban, mint Görögország, Olaszország, Portugália és Spanyolország.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








