Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Már majdnem félmillió magyarnak elég Pfizer-BioNTech oltóanyag érkezett az országba. Kedden ugyanis újabb 120 ezer adagot szállítottak le.
A megszokott és megbízható heti szállításoknak megfelelően, ma további 120 ezer adag Pfizer-BioNTech COVID-19 elleni vakcina érkezett Magyarországra. Ez már a tizenkettedik magyarországi szállítmány a Pfizer és a BioNTech által fejlesztett, COMIRNATY nevű oltóanyagból, ezzel a vállalat által Magyarországra szállított vakcina adagok mennyisége átlépte a 990 ezer adagot - közölte a cég.
A Pfizer és a BioNTech által fejlesztett COMIRNATY az első feltételes forgalomba hozatali engedéllyel rendelkező COVID-19 elleni oltóanyag volt az Európai Unióban, amelyet a 16 éves vagy annál idősebb populáció aktív immunizálására, a SARS-CoV-2 vírus okozta COVID-19 fertőzés megelőzésére használhatnak az országok.
Az első szállítmány 2020. december 26-án érkezett az országba, ezt követően minden héten újabb vakcina adagok érkeztek, hogy segítsék a koronavírus elleni küzdelmet. A március 9-i szállítással érkezett újabb adagokkal együtt a Magyarországra szállított vakcina adagok mennyisége átlépte a 990 ezer adagot, ami több mint 490 ezer ember kétszeri beoltására elegendő.
Fotó: MTI/Bruzák Noémi
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








