Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Rengeteg vállalkozás kap adómentességet az államtól. Mutatjuk, milyen tevékenységekre vonatkozik a könnyítés.
Nem csak a korlátozásokról tisztázta a részleteket a tegnap este megjelent rendelet, hanem azt is meghatározta, hogy melyik vállalkozások kapnak adómentességet, támogatást, segítséget az államtól, és az mire vonatkozik.
A szöveg szerint a novemberi hónapra az érintetteknek nem kell befizetnie:
- a szociális hozzájárulási adót,
- a szakképzési hozzájárulást,
- a rehabilitációs hozzájárulást.
Emellett a kisvállalati adókötelezettség (kiva, kata) megállapításánál nem kell kisvállalati adóalapnak tekinteni a személyi jellegű kifizetések összegét és a munkaviszonyban foglalkoztatott személy bruttó munkabére ötven százalékának megfelelő összegű, munkaerőpiaci program szerinti támogatást kaphat.
Az igénybevétel feltétele, hogy az érintett vállalkozás nem bocsátja el a dolgozóját. A kedvezménnyel az alábbi főtevékenységű vállalkozások élhetnek:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- Éttermi, mozgó vendéglátás (TEÁOR 5610) ,
- Rendezvényi étkeztetés (TEÁOR 5621) ,
- Italszolgáltatás (TEÁOR 5630) ,
- Filmvetítés (TEÁOR 5914) ,
- Konferencia, kereskedelmi bemutató szervezése (TEÁOR 8230) ,
- Sport és szabadidős képzés (TEÁOR 8551) ,
- Előadó-művészet (TEÁOR 9001) ,
- Előadó-művészetet kiegészítő (TEÁOR 9002) ,
- Művészeti létesítmények működtetése (TEÁOR 9004) ,
- Múzeumi tevékenység (TEÁOR 9102) ,
- Növény-, állatkert, természetvédelmi terület működtetése (TEÁOR 9104) ,
- Sportlétesítmény működtetése (TEÁOR 9311) ,
- Sportegyesületi tevékenységet (TEÁOR 9312),
- Testedzési szolgáltatás (TEÁOR 9313) ,
- Egyéb sporttevékenység (TEÁOR 9319) ,
- Vidámparki, szórakoztatóparki (TEÁOR 9321) ,
- Fizikai közérzetet javító szolgáltatás (TEÁOR 9604) ,
- M.n.s. egyéb szórakoztatás, szabadidős tevékenység (TEÁOR 9329)
Tényleges főtevékenységnek azt a tevékenységet kell érteni, amelyből a kifizetőnek, kisvállalati adóalanynak az előző hat hónapban a legtöbb bevétele, de legalább bevételének 30 százaléka származott.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








