A felújítás időtartama alatt átlagosan körülbelül 30 százalékos termeléskiesést prognosztizálnak,
Október első két hetében, többen haltak meg Magyarországon az új koronavírus-fertőzés miatt, mint május-szeptember között - írja a 24.hu.
A koronavírus-fertőzés következtében meghalt magyarok átlagéletkora márciusban 61,8 év volt, ez áprilisban felszökött 78,1 évre, most október elején pedig 76,7 év volt az elhunytak átlagéletkora - írja a portál. Most, ha egész októbert nézzük, 75 év az elhunyt magyarok átlagéletkora.
Tudni lehet azt is, hogy az 1023 halott több mint felének, 591-nek volt vérnyomásproblémája, 230 cukorbeteg volt, és közel kétszáznak volt valamilyen tüdő-, illetve vesebetegsége. Tizennyolcan vannak azok csupán, akiknek az alapbetegség-adatai feltöltés alatt vannak, vagy nem volt ismert betegségük. Az adatokból azt is ki lehet olvasni, hogy október eleje óta, a második hullám haláleseteket illetően jobban sújtja a vidéket, mint a fővárost. Az is megdöbbentő információ továbbá, hogy
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








