Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Az első hullám idején kényszerű válaszok születtek a pandémia idején elrendelt szigorú óvintézkedésekre. Ahol megtehették, éltek a "karantén office" lehetőségével, ahol viszont nem, ott jellemzően vagy kényszerpihenőre mentek a dolgozók, rosszabb esetben a céges bevételkiesés hatására elbocsátották őket. A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelemi és Iparkamara (BKMKIK) Második hullám?! Készüljünk fel rá! Tippek a folyamatos működés biztosításához című rendezvényén olyan megoldásokról beszéltek, amelyek segítik átvészelni a koronavírussal terhes időszakot. A rendezvényen a HelloVidék is ott járt.
A munkavállalók jelentős része ki van szolgáltatva az őt foglalkoztató cégnek. Mi történik, ha egyes szektor bevételei újból bezuhannak, ne adj, lenullázódnak? Mit tudnak tenni azok a munkáltatók, ahol sok ember dolgozik egy adott helyiségben, ezzel pedig exponenciálisan nő az átfertőzés veszélye? A BKMKIK Család és KarrierPONTok szakmai vezetője, Puskás Hajnalka előadásában kifejtette, számos jó gyakorlattal találkozott az első hullám idején, azonban többségükben közös volt, hogy az atipikus foglalkoztatás előtérbe helyezésével tudták túlélni a vészterhes időszakot.
A rendezvényen elhangzottakról bővebben a HelloVidék cikkében olvashatsz!
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








