Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
Törölni kellett egy Budapesten szervezett napközis tábort, miután a július 20-i héten megtartott turnusa alatt az egyik táborozó közeli hozzátartozójáról kiderült, hogy koronavírusos. A tábort a JDC Magyarország Alapítvány és partnerei szervezték, akik azóta megerősítették az értesülést.
A JDC, illetve a Szarvasi Nemzetközi Zsidó Ifjúsági Tábor képviselői elmondták, hogy az esetről haladéktalanul értesítették a Nemzeti Népegészségügyi Központot (NNK), akikkel koordináltan a tábor hátralévő programjainak törléséről döntöttek. Az NNK azóta arról tájékoztatta a szervezőket, hogy az érintett táborozó, valamint a megbetegedett rokon miatt tesztelt közeli rokonok koronavírustesztje negatív lett - tudta meg a 24.hu.
Ugyanakkor a közösségi gócpontok kialakulásának esélyét akadályozandó, a bejárós tábor második turnusát törölték - írták közleményükben.
Ez nem az első eset, hogy egy tábort be kell zárni a koronavírus miatt: néhány napja táborozó gyerekek kerültek karanténba Békés megyében, mivel kiderült, hogy az egyik nevelő édesápjánál korábban COVID.19 fertőzést mutattak ki, ő pedig rosszul érezte magát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








