A Krisna-hívők idén is a Népligetben rendezik meg háromnapos Karácsonyi Szeretetlakomájukat, ahol ételt és élelmiszercsomagokat osztanak a rászorulóknak.
A Bolt Food, a Bolt érintkezésmentes házhozszállító szolgáltatása 600 sofőrnek szeretne megélhetést biztosítani a gazdasági válság közepette, akiket folyamatosan képeznek ki a következő hetekben. A szolgáltatás ma délelőtt 11 órakor indult. Az okostelefonos alkalmazáson keresztül ismert éttermek ételei mellett élelmiszerboltokból is rendelhetnek lakásukba a budapestiek.
A Bolt elindította Budapesten is házhozszállító szolgáltatását. A Bolt Food applikáción keresztül egyszerűen, pár kattintással, a mobileszközön belüli bankkártyás fizetéssel, minden esetben érintkezésmentesen lehet házhoz rendelni számos ismert étterem ételeit, illetve élelmiszer áruház online rendelt termékeit.
A szállítási díj az első két kilométeren 500 forint lesz, ezt követően 500 méterenként 100 forintért vehetik igénybe a felhasználók a szolgáltatást. A Bolt Food applikáción belül pontosan nyomon követhető a szállítási folyamat minden lépése, illetve élő, magyar és angol nyelvű ügyfélszolgálat segíti a felhasználókat. A szolgáltatás induláskor az 1.,2.,3., 5., 6., 7., 8, 9., 11. kerületekben érhető el. Az első felhasználók ingyenes alapdíjjal próbálhatják ki a szolgáltatást.
A Bolt Food a fővárosi gasztrokínálat minden szegmenséből válogat: többek között házhoz rendelhetjük az Attaboy, Vapiano, Felix Kitchen&Bar fogásait, a Subway szendvicseit, illetve több élelmiszer áruház termékeit viszik házhoz, köztük a magyar termelőkkel dolgozó supp.li kínálatát. A vendéglátók részéről hatalmas az érdeklődés, naponta frissül az elérhető éttermek listája.
A vállalathoz eddig 600-an jelentkeztek futárnak, kiképzésük folyamatosan zajlik a következő hetekben. A Bolt Food ellenőrzött, szigorú egészségügyi és higiéniai protokollok mentén működik: minden futár rendszeresen fertőtlenített gépjárművel szállítja ki a megrendelt ételt, kizárólag érintkezésmentesen.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta az indulás kapcsán Láng László, a Bolt magyarországi Country Managere.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








