A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Az új koronavírus-járvánnyal kapcsolatos szükségintézkedések és annak eredményeként kialakuló gazdasági hatások megviselik a kisebb vidéki vállalkozókat. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Modern Vállalkozások Programjában részben mélyinterjúkat, részben átfogó kérdőíves felmérést végeztek a múlt héten a Budapesten és Pest megyén kívüli cégek körében. Kutatásuk azt támasztotta alá, hogy a vidéki vállalkozások nagy többsége hardver fronton a mai napig nincs felkészülve az otthoni munkavégzés lebonyolítására. A HelloVidék most utánajárt a részleteknek.
A Modern Vállalkozások Programja elsődleges célja, hogy szemléletformáló szolgáltatásaival a digitalizáció irányába terelje, digitális eszközök használatára ösztönözze a hazai mikro-, kis- és középvállalkozásokat. Erre most, az új koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben minden eddiginél nagyobb szükség van. Ez biztosíthatja ugyanis nemcsak a jóval hatékonyabb és gazdaságosabb működést, vagy a versenyelőnyt (hazai- és nemzetközi piacokon), hanem a krízishelyzetben való túlélést is.
Részletek a HelloVidék cikkében!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza