A Magyar Nemzeti Bank kibővített ajánlásának köszönhetően a jövőben csökkenhet a banki hiteltörlesztések fedezeteként kötött biztosítások költségszintje és nő azok szolgáltatásainak tartalma.
Nem tudják ellátni, ezért egy hónapig máshova viszik a betegeket a kecskeméti kórház intenzív osztályáról - számolt be az RTL Híradó.
Egy hónapra bezár a kecskeméti kórház intenzív osztálya - számolt be az RTL Híradó, amelynek birtokába jutott minisztériumi határozatban az áll, a kórház telítettsége esetén a környező egészségügyi intézményekbe kell vinni a betegeket, például, Ceglédre, Kiskunhalasra, vagy akár a Duna túloldalán található Dunaújvárosba.
A kórház fenntartója szerint műszaki átalakítás miatt van az áthelyezésre szükség, azonban a Független Egészségügyi Szakszervezet azt mondták, erről ők nem tudnak, ellenben eddig is komoly munkaerőhiánnyal küzdött az intenzív osztály, és olyan kevés ember van, hogy eddig is jellemző volt, hogy a szabadságokat például csak papíron adták ki.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








