A társadalombiztosítási kifizetőhelyek számára válik elérhetővé egy új elektronikus felület.
Átfogó cikket közölt ma reggel az Index arról az orvosról, aki hazugságok tömegével próbálta bizonyítani, hogy autizmust és gyulladásos bélbetegséget okozhat az MMR-oltás, mely hazánkban is kötelező. 20 éves tanulmánya, melyet azóta visszavontak, hatalmas lökést adott a az oltáselleneseknek és az eredmények sem maradtak el: újfent gyerekek halnak meg kanyaróban, pedig a betegséget egyszer már majdnem eltüntettük a Földről.
1998-ban jelent meg egy tanulmány a brit Lancet nevű rangos orvosi lapban, amelynek fő szerzője Andrew Wakefield volt. A "kutatás" azt állította, hogy a gyerekeknek 15 hónapos korban adott MMR-oltás (amely védettséget ad többek között a kanyaró ellen is) Crohn-betegséget okoz, amely pedig utána autistává teszi a gyerekeket.
A tanulmány eleve súlyos tudományos gondatlansággal készült, rendkívül kis mintán (12 gyereken), feleslegesen kellemetlen eljárásokat alkalmazva, kontrollcsoport nélkül, az igazi bomba azonban 2009-ben robbant, amikor egy oknyomozó újságíró bebizonyította, hogy a magát kutatónak nevező orvos
Az orvost kirúgták az orvosi kamarából és többé nem praktizálhat, de egyfajta hős lett belőle a vakcinaellenes világban. Magáról azt terjeszti, hogy nem csalt, csak mindenki (többek között a kormányok, a média és a gyógyszergyárak) összeesküdött ellen. Mivel az oltásellenes hangok azóta felerősödtek, egyre kevesebben oltatják be gyerekeiket a kötelező védőoltásokkal, így fordulhatott elő, hogy nemrég Disneylandben, Olaszországban és Németországban is felütötte a fejét a kanyaró.
Andrew Wakefield egyébként mielőtt publikálta a kutatását, levédetett egy újfajta kanyaró elleni oltószert is, amelyből busás hasznot remélt a tanulmány megjelentetése után.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








