Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Meghirdeti az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) a letelepedési és praxisjog-vásárlási pályázatokat, mivel több száz háziorvosi és fogorvosi körzet betöltetlen.
Ismét meghirdeti az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) a letelepedési és praxisjog-vásárlási pályázatokat, mert jelenleg is csaknem 400 háziorvosi és több mint 280 fogorvosi körzet tartósan betöltetlen - írja a Népszava, hozzátéve, a tavalyi pályázattal 52 háziorvosi és 37 fogorvosi körzetbe sikerült orvost találni.
Az idei pályázaton azok indulhatnak, akik önálló háziorvosi és fogászati tevékenységet végezhetnek. Feltétel az is, hogy a pályázatban megjelölt körzetekben legalább egy éven keresztül betöltetlen legyen az állás. Az elnyerhető támogatási összeg nettó 12 és 20 millió forint között alakul attól függően, hogy hány hónapja nem találnak szakembert az adott szolgálati helyre.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








