A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Magyarországon közel kétszázezren vannak azok, akik valamilyen gyógyszerfüggésben szenvednek - idézi az MTI Zacher Gábor toxikológust, aki az M1 csatornán beszélt erről.
Zacher szerint nagyjából
- 70 ezren altató- vagy nyugtatószer-,
- 100 ezren hashajtó-,
- 25 ezren pedig orrcseppfüggők.
Véleménye szerint az ópiát-típusú fájdalomcsillapítóktól való függés Magyarországon nem jelent akkora problémát, mint az Egyesült Államokban, ahol naponta kilencvenen halnak meg valamilyen ópiát típusú szer túladagolása miatt.
Magyarországon az altató- és nyugtatószerfüggés olyan probléma Zacher szerint, amiről nem beszélnek, de létezik. Pedig kellene erről beszélni, mert nagy mennyiségű altató- és nyugtatószer fogy, eközben rosszul táplálkozik a lakosság, mindez komoly népegészségügyi gond a toxikológus szerint.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








