Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
Hiába biztosít az állam ingyenesen évente 1,3 millió adag influenza elleni védőoltást, egyre kevesebben oltatják be magukat - írja a Magyar Idők.
Míg korábban egymilliónál is többen éltek a védőoltás lehetőségével, 2014-2015-ben mintegy 775 ezren kérték az oltást, a 2015/2016-os járvány idején pedig már csak 752 ezer adag vakcina fogyott.
A 65 éven felüliek mintegy 23 százaléka kapott védőoltást 2014-ben, miközben a cél a legalább 40 százalékos oltottság volt - írja a lap az Országos Epidemiológiai Központra hivatkozva.
A január eleji adatok szerint az idei szezonban a rendelkezésre álló vakcinamennyiség alig 51 százalékát használták fel, ami további csökkenést jelent a tavalyihoz képest. A költségvetés évente nagyjából 1,5 milliárdot költ influenza elleni oltásra.
A statisztikák szerint az Európai Unióban évente 25 és 100 millió között van az influenzában megbetegedettek száma, s a járvány nagyjából 38 ezer áldozatot követel. Az elhunytak több mint 90 százaléka 65 éven felüli és/vagy krónikus beteg. Az Európai Unió Tanácsa ezért 2009-ben ajánlást adott ki, amely az idősebb korosztály és a krónikus betegségben szenvedők 75 százalékának influenza elleni átoltottságát tűzte ki célul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








