A felújítás időtartama alatt átlagosan körülbelül 30 százalékos termeléskiesést prognosztizálnak,
Rövidesen biztosak lehetünk abban, hogy a gyógyszertárakban a patikákban kapható étrend-kiegészítők megfelelő minőségűek- írja a Magyar Idők.
Jelenleg hazánkban több mint 14 000-féle étrendkiegészítő kapható, számuk pedig évről éve nő. A bővülő kínálattal, valamint az egészséges életmód népszerűségének növekedésével együtt nőtt a kereslet is, miközben e termékek minőségével kapcsolatban egyre több kifogás érkezett.
A gyártok és a forgalmazók azonban idén május elején tető alá is hozták azt a megállapodást, amelynek résztvevői garantálják, hogy aki gyógyszertárban vásárol ilyen termékeket, az biztosan megfelelő minőségű és biztonságos étrend-kiegészítőt kap.
A Magyarország Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesülete (Mékisz) vállalta, hogy véletlenszerűen ellenőrzi a nála regisztrált termékeket, a csatlakozó gyógyszertárak listáját a kamara folyamatosan frissíti egy online felületen, ahol az összes csatlakozott cég adatai is elérhetők lesznek. A lap úgy tudja, hogy az új rendszer a tervek szerint november 15-re feláll, és január 1-jétől már élesben is működni fog.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








