Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Levonulóban van az influenzajárvány, az Országos Epidemiológiai Központ (OEK) legfrissebb összesített adatai szerint az országban február 29. és március 6. között az előző hetinél 17 százalékkal kevesebb, 36 400 beteg fordult orvoshoz influenzaszerű tünetekkel.
A jelentés szerint a 9. héten Budapesten és 15 megyében csökkent, két megyében (Somogy, Vas) nem változott, két megyében (Csongrád, Hajdú-Bihar) viszont emelkedett az influenzaszerű megbetegedés miatt orvoshoz fordulók száma a 8. héthez viszonyítva. Az orvosnál megjelent betegek kormegoszlásában nem történt lényeges változás az előző hetekhez képest, továbbra is a gyerekeket érinti leginkább a betegség.
Az epidemiológiai központ honlapján közzétett jelentés szerint az OEK laboratóriumában végzett virológiai vizsgálatok során a betegek túlnyomó többségénél influenza B vírust mutattak ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








