Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Legnagyobb nettó ügyfél-nyereséggel az Uniqa jött ki a novemberi kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kampányból, de a legtöbb új ügyfelet a piacvezető Allianz szerezte - közölte az MTI-vel saját adatainak eredményét a netrisk.hu internetes biztosítási alkusz.
Az Allianz biztosító 71 ezer új ügyfelet szerzett, de 88 ezret el is veszített novemberben. Ezzel szemben az Uniqa 45 ezer új ügyfélhez jutott, de csak 16 ezret veszített. Az Aegon 35 ezer nyereség mellett 25 ezer veszteséget könyvelhetett el. A KÖBE nyeresége és vesztesége is 25-25 ezer ügyfél volt, míg a Posta Biztosító 25 ezer új ügyfél mellett 18 ezret veszített.
Az adatok a netrisk.hu oldalon biztosítót váltó 310 ezer ügyfél jellemzőit tükrözik. Az online alkuszoknál összesen 500 ezer volt a váltások száma, további 30 ezren a biztosítók honlapjain kalkuláltak. A korábbi tendenciák alapján feltételezhető, hogy a hagyományos módon biztosítót váltókkal együtt meglesz idén az egymillió váltó-ügyfél.
Mint ismert, december 1. éjfélig lehetett felmondani a meglévő szerződéseket, de az újak december végéig megköthetők. Így a jelenleg kirajzolódó tendencia kicsit módosulhat, de az internetes alkuszok tapasztalatai szerint a kampány első három napja után már az alapvető tendenciák nem változnak.
Eddig minden évben voltak olyan biztosítók, amelyek előnyben részesítették az új ügyfeleket, ezért ezeknél a régi ügyfelek is felmondtak, majd újra kötötték a szerződésüket, azért, hogy alacsonyabb legyen a kgfb díjuk. Idén a Groupama-Garancia új szerződőinek - ez 7300 volt - 73 százaléka volt ilyen régi-új ügyfél, míg az Allianznál 58 százalék volt az arányuk.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- A benzin ára 25, míg a gázolajé 27 forinttal múlta felül az átlagos régiós üzemanyagárat a KSH friss statisztikája alapján
- Férfi vízilabda ob I - Nyert a Honvéd és az Eger
- Javul a brit uralkodó egészsége
- Párizs 2024: átvették a lángot a franciák - videó
- Nyílik az élelmiszerolló: csak az olcsó és a prémium a kelendő
- London: orosz barát gyújtogatót állítottak bíróság elé