A felújítás időtartama alatt átlagosan körülbelül 30 százalékos termeléskiesést prognosztizálnak,
Habár darázscsípés ellen jó, ha mindig van otthon allergia elleni szer, az olyan heves allergiás reakcióra viszont, amelyik intenzív osztályt igényelne, nem lehet felkészülni. A kullncsok ellen viszont már egyéves kortól ajánlott a védőoltás, ez ugyanis az egyetlen módszer, amellyel a súlyos következmények megelőzhetők - mondta a Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke.
A bogarak, szúnyogok jelenléte ugyanannyira kellemetlen mindenkinek, de nem jelent nagyobb rizikót a gyerekek számára - mondta el az InfoRádiónak Póta György.
- tanácsolta a Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke.
Elmondta, hogy komolyabb bajt csak annál a gyereknél okoz a darázscsípés, aki genetikusan allergiás a darázscsípésre. Ám nincs olyan vizsgálat, amellyel ki lehet szűrni az allergiát, kizárólag onnan tudhatjuk, amikor az első darázscsípésnél kialakul a baj. Póta György szerint
Az olyan heves allergiás reakcióra viszont, amelyik intenzív osztályt igényelne, nem lehet felkészülni - tette hozzá a háziorvos.
Mi a helyzet a kullancsokkal?
Emlékeztetett arra, hogy a kullancs által átvitt fertőzések súlyos következményekkel járhatnak. A Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke elmondta, hogy már egyéves kortól lehet oltatni a gyereket.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- közölte Póta György.
A Házi Gyermekorvosok Egyesületének elnöke úgy véli, minden kisgyereket célszerű beoltani. Akik sűrűbben járnak a természetben, azokat minél korábban, míg akik ritkán járnak a természetben, kicsit később is ráér beoltatni. De az óvodai kirándulások, iskolai táborok mindig magukban hordozzák a veszélyt, még akkor is, ha a család egyébként nem nagy természetjáró.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








