Rengeteg biztosítás költözik már be a bankok mobilbankjába. A legtöbben már károkat is itt jelentenek be.
Közel 2 millió január 1-én forduló kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál (kgfb) kedden hirdetik ki a jövő évi díjakat. Nem árt felkészülni a díjemelésre.
Noha az idén már az autósoknak csak mintegy 40 százaléka érintett az év végi kampányban, a váltók száma újra megközelítheti a tavalyi szintet. Mivel várhatóan a még az Astránál maradó 30-40 ezer autós többsége is ebben az időszakban keres majd másik biztosítót kötelezőjéhez - vélik a Netrisk.hu-nál.
- véli Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. - Újdonság, hogy egy, a tavaly az élmezőnyben végző biztosító nem is hirdetett külön tarifát a kampányra, és bár a kedvezmények struktúrája érdemben nem változott, idén az is előfordul, hogy a január elsejei évfordulóhoz nem kedvezmény, hanem pótdíj kapcsolódik.
A kampányban biztosítást váltó autósok célja tehát idén a díjemelés mértékének mérséklése lehet, amit idén is elsősorban a kármentes vezetéssel, illetve egyidejű casco- vagy lakásbiztosítás megkötésével járó kedvezménnyel tudnak elérni. További jelentős díjcsökkentő tényező maradt a személyautók esetében az éves díj egyösszegű befizetése, a bankszámláról történő utalás, illetve az elektronikus kommunikáció vállalása a biztosítóval. Ezekre a kedvezményekre idén a korábbinál is nagyobb hangsúlyt helyeződhet, hiszen együttes alkalmazásukkal akár 40-50 százalékos díjkedvezményt is el lehet érni.
A közelmúltban bajba került Astra biztosító ügyfelei közül 30-40 ezren még mindig nem döntöttek arról, mely biztosítóhoz kötik át kötelezőjüket. Közülük azoknak is érdemes lehet az év végi kampányban kalkulálni és adott esetben váltani, akiknek eredetileg csak később lenne esedékes az évfordulójuk (számukra a vonatkozó jogszabály erre lehetőséget nyújt). Fentiek miatt az idei kampányban biztosítást váltók száma akár újra megközelítheti majd a tavalyi szintet.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- BL-elődöntő élőben: Borussia Dortmund–PSG 1-0
- Reptérfelújítás indul a Balatonnál - a nap hírei
- Nagy Márton: a társadalom elöregedése felpörgeti az egészségturizmust
- Egy rövid közleménnyel zárta le a bohócozásügyet a Magyar Jégkorong Szövetség
- Aláírták Schäfer András jövőjét a Bundesligában
- Illés Fannit komoly betegség hátráltatja, de boldog édesanyaként küzd az újabb olimpiai álomért