2009. november 9-től Csonka István tölti be az értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót a Groupama Garancia Biztosítónál és veszi át a feladatokat Szobonya Csabától, aki október végén távozott a biztosítótársaságtól.
Csonka István mintegy húsz éve tevékenykedik biztosítási szakmában. 1990-től az Állami Biztosítónál, majd AEGON Biztosító Rt-nél dolgozott értékesítési vezető pozícióban. 1996-tól az OTP Garancia Biztosító Zrt. megyei igazgatójaként szervezte és ellenőrizte az igazgatóság értékesítési és ügyfélszolgálati feladatait. 2006-tól az OTP Garancia Poistovna, valamint az OTP Garancia Zivotna Poistovna Felügyelő Bizottságának tagjaként, majd 2007-től elnökeként felügyelte az OTP Garancia Biztosító szlovák leányvállalatainak tevékenységét. A 2009 áprilisában lezajlott fúzió után a Groupama Garancia Biztosító Észak-dunántúli Régiójának igazgatói posztját töltötte be. 2009. november 9-től pedig a társaság értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesének nevezték ki.
Csonka István
"Célom, hogy tapasztalatommal hozzájáruljak a cég dinamikus fejlődéséhez, a biztosítási piacon betöltött pozíciójának további erősítéséhez, valamint hogy eredményesen együttműködjek kollégáimmal. Csak így tudjuk elérni a társaság stratégiai terveiben megfogalmazottakat" - ismertette célkitűzését Csonka István, a Groupama Garancia Biztosító új értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese.
Az OTP Garancia és a Groupama Biztosító fúzióját követően, az értékesítési hálózatban végrehajtott átalakítási folyamatok lezárultával, a korábbi értékesítési vezérigazgató-helyettes más célokat tűzött maga elé. A Groupama Garancia Biztosító vezetősége elismerését fejezte ki Szobonya Csabának a társaság érdekében végzett munkájáért.
"A stratégiai tervünkben megfogalmazott reformokat tovább folytatjuk annak érdekében, hogy a Groupama Garancia Biztosító Magyarország egyik legjelentősebb, ügyfeleinek minőségi szolgáltatást nyújtó kompozit biztosítója legyen" - hangsúlyozta Yann Ménétrier, vezérigazgató.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról
- Megérheti várni a tankolással péntekig
- Elutasította a Kúria Karsai Dániel egyik népszavazási kérdését
- Katonai kitüntetésivel is próbál védekezni a bíróság elé állított orosz politikus
- Csiki Varga Tamás: a hidegháborús elrettentést idézné a nukleáris fegyverek telepítése Lengyelországba