2009. november 9-től Csonka István tölti be az értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót a Groupama Garancia Biztosítónál és veszi át a feladatokat Szobonya Csabától, aki október végén távozott a biztosítótársaságtól.
Csonka István mintegy húsz éve tevékenykedik biztosítási szakmában. 1990-től az Állami Biztosítónál, majd AEGON Biztosító Rt-nél dolgozott értékesítési vezető pozícióban. 1996-tól az OTP Garancia Biztosító Zrt. megyei igazgatójaként szervezte és ellenőrizte az igazgatóság értékesítési és ügyfélszolgálati feladatait. 2006-tól az OTP Garancia Poistovna, valamint az OTP Garancia Zivotna Poistovna Felügyelő Bizottságának tagjaként, majd 2007-től elnökeként felügyelte az OTP Garancia Biztosító szlovák leányvállalatainak tevékenységét. A 2009 áprilisában lezajlott fúzió után a Groupama Garancia Biztosító Észak-dunántúli Régiójának igazgatói posztját töltötte be. 2009. november 9-től pedig a társaság értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesének nevezték ki.

Csonka István
"Célom, hogy tapasztalatommal hozzájáruljak a cég dinamikus fejlődéséhez, a biztosítási piacon betöltött pozíciójának további erősítéséhez, valamint hogy eredményesen együttműködjek kollégáimmal. Csak így tudjuk elérni a társaság stratégiai terveiben megfogalmazottakat" - ismertette célkitűzését Csonka István, a Groupama Garancia Biztosító új értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese.
Az OTP Garancia és a Groupama Biztosító fúzióját követően, az értékesítési hálózatban végrehajtott átalakítási folyamatok lezárultával, a korábbi értékesítési vezérigazgató-helyettes más célokat tűzött maga elé. A Groupama Garancia Biztosító vezetősége elismerését fejezte ki Szobonya Csabának a társaság érdekében végzett munkájáért.
"A stratégiai tervünkben megfogalmazott reformokat tovább folytatjuk annak érdekében, hogy a Groupama Garancia Biztosító Magyarország egyik legjelentősebb, ügyfeleinek minőségi szolgáltatást nyújtó kompozit biztosítója legyen" - hangsúlyozta Yann Ménétrier, vezérigazgató.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


