A kgfb-kampány során elhangzott tervek ugyan nem váltak valóra és nem sikerült 150 ezer szerződéssel nekiindulnia a 2009-es évnek a Genertel biztosítónak, ám a másfél éve működő társaság által kezelt 115 ezer ügyfél és 121 ezer szerződés 23,5 %-kal több mint amennyivel a hazai piac első önálló direktbiztosítója a tavalyi évet zárta.
Mindez annak fényében jelentős, hogy a biztosító a MÁV ÁBE megszűnése után a társaságtól távozó közel 160 ezer szerződés mintegy 22 %-át szerezte meg, vagyis magasra tette a mércét. A Genertel az átkötési kampány harmadik legsikeresebb biztosítója volt, összesen 40 ezer új szerződést tudott szerezni a piacon.
Az idei év is jól indult, az első három hónapban további 6 ezer szerződést tudott kötni, a vállalkozás kumulált állománydíja a december végi 3,08 milliárdról 3,64 milliárd forintra nőtt, ezzel a Genertel tovább növelte tavaly év végi piaci részesedését.
Sikeresnek bizonyult a casco biztosítás év eleji bevezetése is. A termék állománydíja az első negyedév végére elérte a 275 millió forintot. A cég májustól kínálni kezdi az online-csatornákon a lakásbiztosítási termékét is.
Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója szerint a kedvező adatoknak köszönhetően a biztosító mérleg szerinti eredménye az indulásakor tervezettnél kedvezőbben alakult, tartani tudják a nullszaldó elérésének tervezett dátumát - a cég az előzetes tervek szerint 2012-ben már nyereségoldalról támogatja majd az anyacég, a Generali Biztosító eredményességét.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok