A Netrisk.hu-n novemberben megkötött kötelező biztosítások száma vasárnapra elérte a 160 ezret. A piacvezető biztosítási portál összesített adatai alapján az új szerződések 31 százalékát az Allianz kötötte, míg a most debütált Wabardot a kötelezőt váltók 15 százaléka választotta.
A felmondott szerződések számában is az Allianz áll az élen, ám mivel a biztosítótársaság csaknem kétszer annyit nyert, mint vesztett, összességében is a novemberi kampány egyik legnagyobb nyertese. A felmondott és megkötött szerződéseket együttesen mérlegelve ugyanakkor a legnagyobb ügyfélszám-növekedést a Wabard könyvelheti el.
A legnagyobb vesztes a K&H Biztosító, mely az összes felmondott szerződés tíz, az újonnan kötötteknek viszont csupán 2 százalékát tudhatja a magáénak, de a nagy vesztesek kötött van a TIR is, mely új ügyfelet gyakorlatilag nem tudott szerezni.
Ha csak a megkötött új szerződések darabszámát néznénk, a harmadik legsikeresebb a kampányban a KÖBE lenne, ám ha a felmondott szerződéseit is számba vesszük, látható, hogy a biztosítási egyesület csak megtartani tudta piaci részesedését, míg a kevesebb új ügyfelet szerző Genertel még növelte is, jóval kevesebb szerződést vesztett ugyanis.
Ügyfeleinek számát így összességében csupán három biztosító tudta növelni: Az Allianz, a Wabard és a Genertel - az összes többi piaci szereplő részesedése csökken vagy stagnál a novemberi kampány eredményeként. (Miután a kötelező biztosítások felmondására adott határidő hétfőn lejár, a felmondások összesített adatai portálunkon gyakorlatilag véglegesnek tekinthetőek, de a még decemberben várható kisszámú új szerződés sem befolyásolhatja már érdemben a kampány végső mérlegét.)
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Rongálás miatt áll az aluljárót a felszínnel összekötő lift a Határ útnál
- Elfogyott a türelem a határ túloldalán: Burgenland hadat üzent a kormánynak
- Új nevet kap a Nemzeti Múzeum
- Durva kőomlás a magyar turisták kedvenc kirándulóhelyén
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról