A kötelező biztosítások (kgfb) átlagdíja az októberi 42 ezer forintról november végére 30 ezer forint alá esett a Netrisk.hu biztosítási portálon. De nemcsak a kötelezőn spórolhatnak - átlagosan is csaknem 16 ezer forintot - azok, akik kihasználják még a novemberi kgfb kampányt. A kötelező szezonban meghirdetett KÖBE együttkötési akcióknak köszönhetően ugyanis a casco biztosítások átlagdíja is drámaian, harmadával zuhant novemberben - derül ki a Netrisk.hu biztosítási portál statisztikájából. Míg egy hónappal ezelőtt a Netrisk.hu-n kötött casco szerződések átlagdíja meghaladta még a 90 ezer forintot, most a 65 ezer forintot sem éri el!
A meglévő kötelező biztosítások felmondására adott idő ezen héten lejár, aki tehát most nem dönt az átszerződésről, már nem lesz lehetősége kihasználni a kivételes biztosítási díjakat. A piacvezető Netrisk.hu biztosítási portálon eddig kötött mintegy százezer szerződés alapján a biztosítók közötti erősorrend csak arányaiban változott: valamelyest csökkent az Allianz, míg nőtt a Genertel és a KÖBE részesedése, ám az új szerződések 30 százalékát változatlanul az Allianz biztosítóhoz kötik.
A díjkalkulációk alapján a legtöbb autósnak megéri kötelezőt váltani, hiszen átlagosan is tízből nyolcan találnak a jelenleginél jobb ajánlatot. Biztosítónként nézve az Allianz ügyfeleinek - az átlaggal megegyezően - 85 százaléka köthet most olcsóbban kötelezőt, de a szolgáltatók több mint felénél ez az arány a 90 százalékot is meghaladja jelenleg.
A díjkalkulációk szerint kötelezőt újrakötni azoknak is érdemes, akik ragaszkodnak jelenlegi biztosítójukhoz:
A legtöbben ugyanakkor a megkötött szerződések alapján új biztosítót választanak. A tényleges újrakötések aránya 27 százalék. A legtöbb új ügyfelet szerző Allianz szerződéseinek 30 százalékát kötik meglévő ügyfelei a Netrisk.hu-n. Az újrakötések aránya az új szerződésekből mindössze három biztosítónál - a Generalinál, az OTP-nél és az Aegonnál - haladja csak meg az ötven százalékot.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyar csapattársat kaphat a Liverpoolnál Szoboszlai Dominik
- Drámai fényképek az M2-es autóúton történt balesetről
- Új szabályok jönnek az Oscar-díjakkal kapcsolatban
- A tehetséges szegényekért - Huszadik évébe lépett a Csányi Alapítvány
- Az Apple szerezheti meg a megreformált klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kijózanító hírt kaptak a külföldön tartózkodó katonaköteles ukránok