Optimistának bizonyulnak a biztosítók az idei kötelező gépjárműfelelősség-biztosítás (kgfb) kampányával kapcsolatban. A legfontosabb eredményt az jelenti, hogy jelentősen csökkent a szerződést bontó ügyfelek száma - írja a Világgazdaság.
Az Allianz Hungáriánál 30, a Generalinál pedig 25 százalékkal kevesebb az új szolgáltatót keresők száma a tavalyi évhez képest. Az Allianz honlapján hetente 50 ezer új ügyfél indított díjkalkulációt, 10 ezres nagyságrendben keresik fel az egyes kirendeltségeket, valamint majdnem 12 ezren érdeklődtek a telefonos ügyfélszolgálatnál a 2007-es díjakkal kapcsolatban.
Jákfalvi Zoltán, a Generali-Providencia gépjármű-biztosítási osztályvezetője szerint a társaság idén eddig 3 százalékkal több szerződést tudott kötni, mint a tavalyi év hasonló időszakában. Az idei kampányidőszakban eddig 5 506 kötést regisztráltak, azonban 2 700 felmondás érkezett a biztosítóhoz. Az osztályvezető szerint idén mintegy 10 ezer darabos állománynövekedésre lehet számítani.
A budapesti régióban erősödhet az Union Biztosító is, a tavaly jól szereplő TIR BF és MÁV közül csupán az utóbbi köthet új szerződéseket, így a Magyar Posta Biztosítónak több esélye van, hogy az Uniquával versenyben akár dobogós helyezést érjen el az új ügyfelek megszerzésének versenyében. A piacon újnak számító Signal eddig 9 ezer szerződét kötött, a teljes szezonból 20-30 ezerre számít.
Az Allianz megállapította, hogy az ügyfelek az idei évben jóval aktívabbak, alaposan tájékozódnak a döntés előtt, és egyre fontosabbá válnak számukra az ajánlatok mögött rejlő szolgáltatások.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az Apple szerezheti meg a megreformált klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kijózanító hírt kaptak a külföldön tartózkodó katonaköteles ukránok
- Videón az új gyorsulási világrekord – nincs két másodperc
- Itt a kamatdöntés, tényleg változtatott a jegybank
- Spanyolország súlyos döntést hozott – vége az aranyvízumnak
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul