A novemberi kötelező gépjárműfelelősség-biztosítási (kgfb) kampány eddig eltelt időszakában a legtöbb szerződést a KÖBE szerezte - derül ki a CLB Független Biztosítási Alkusz adataiból. Ezt követően némileg "sűrűsödik" a mezőny, hiszen nem sokkal lemaradva egymástól a Signal, az UNIQA, a MÁV és az OTP Garancia következik a sorban. (A MÁV új kgfb-szerződést csak december elsejétől fogadhat be, amennyiben persze a PSZÁF nem hosszabbítja meg a moratóriumot.)
A legtöbb szerződést eddig az Allianz Hungária Biztosítónál mondták fel, akit némileg lemaradva a piac második legnagyobb szereplője, a Generali-Providencia Biztosító követ a sorban. Igaz, a két társaság is szerez új ügyfeleket, ám nettó alapon mínuszban vannak. Egyelőre több szerződést veszít, mint nyer a Posta Biztosító, az Union és a K&H Biztosító.
Az átlagos megtakarítás már most a kampány elején több mint 21 ezer forint, amely folyamatosan nő, ahogy egyre több kötés születik - mutatott rá Mestyán András, a CLB igazgatója. A CLB által működtetett http://www.biztositastipp.hu portálon már több mint 200 ezer egyedi felhasználó kérte le jövő évi díját, az esetek 86 százalékában tudtak legalább 3000 forinttal jobb díjat ajánlani, mint amit az ügyfél jelenlegi biztosítója kínál.
Az elmúlt egy hét statisztikái alapján elmondható, hogy a kgfb-váltás legnagyobb nyertesei a nagyvárosban lakó fiatal vezetők. A biztosítók a 25 év alatti vezetők körében több esetben is 10 százalék feletti díjemelést hajtottak végre, miközben a legkedvezőbb díjakat számukra jellemzően a két biztosító egyesület kínálja. A legolcsóbb és legdrágább ajánlatot adó biztosító díjában 250-300 ezer forintos különbség van, ami mindenképpen váltásra sarkallhatja az autóst.
Sikeresnek bizonyult az ugyancsak a biztositastipp.hu exkluzív szolgáltatása, az aktív kommunikáció, amelynek keretében egy chat program segítségével azonnal lehet "beszélgetni" a CLB szakértőivel. "A legtöbben a biztosító egyesületekről, illetve biztosítóváltás folyamatáról érdeklődnek, de volt, aki csak megköszönte a CLB segítségét - emelte ki Mestyán András.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Május 8-10. között jön Budapestre a kínai elnök
- A pápa magyarul köszöntötte a Magyar Nemzeti Zarándoklat tagjait
- Döntött a kormány: három kérdésben is módosítják az alaptörvényt – Kormányinfó percről percre
- Több fiatalkorút gyanúsítanak az ausztráliai templomi késelés ügyében
- Súlyosan megrongálódott Párizs egyik nevezetessége - videó
- Orbán Viktor: idén lezárhatjuk a nyugati civilizáció egy dicstelen korszakát