A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
A Volkswagen 2026-tól az elektromos ID. család modelljeinél is alkalmazza a belső égésű motoros autókról ismert neveket. Az első ilyen modell az ID. Polo lesz, amely a típus 50. jubileumán érkezik.
A Volkswagen új névstratégiára épít, amelynek értelmében a cég a belső égésű motorral felszerelt modellek jól ismert elnevezéseit a teljesen elektromos ID. családra is alkalmazza. Az első ilyen autóként 2026-tól az ID. Polo érkezik a piacra. A koncepcióhoz fűződő tanulmány ID. 2all néven ismert. A márka minden új modellgeneráció esetében a jól „bejáratott” neveket átülteti az elektromos portfólióba - közölte a márka hazai importőre, a Porsche Hungaria.
Ezzel párhuzamosan a társaság minden klasszikus hajtású járművet a korábbról ismert elnevezésekkel forgalmaz tovább. E stratégia révén a Volkswagen összekapcsolja az elektromos és a belső égésű motorral hajtott járművek világát – s ezáltal a jövőben az ügyfelek számára jóval egyszerűbbé teszi a márka termékkínálatában való eligazodást.
Az új ID.Polo a modell 50. jubileumi évében az első autóként kerül piacra új néven.
Autóink gyakran hosszú éveken át kísérik az embereket – emlékeket és életszakaszokat formálnak. Egy olyan modell, mint a Polo, megmutatja, mi mindent képviselhet kifejező módon egy név: a megbízhatóságot, a karaktert és a cég történetét jelképezi. Éppen ezért alkalmazzuk ID. modelljeinkre is azokat a neveket, amelyek érzelmeket keltenek és immár ott gyökereznek az emberek mindennapjaiban. Az elektromobilitásnak nemcsak fejlettnek, hanem megközelíthetőnek és személyes jellegűnek is kell lennie
- mondta Martin Sander, a Volkswagen márkaigazgatóságának tagja, aki az értékesítés, marketing és after sales üzletágakért felel.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egyik legerősebb márkánkat, a GTI-t is elhozzuk az elektromos világba. Szintén 2026-ban kerül sorozatgyártásba az ID. GTI Concept tanulmány „ID. Polo GTI” néven. Sok dinamikát és nagy vezetési élményt fog kínálni
- fogalmazott. Az ID. Polo és az ID. Polo GTI – egyelőre még „rejtett” modellek – először az IAA MOBILITY kiállításon, Münchenben (2025. szeptember 8–14.) mutatkoznak be a globális nagyközönség előtt. A vállalat már az előző napon, szeptember 7-én egy világpremier keretében leleplezi egy elektromos kompakt SUV tanulmányát: az új ID. CROSS Conceptet. A tanulmány sorozatgyártású változata – az ID. Cross – 2026 végén kerül piacra a T-Cross elektromos modell megfelelőjeként.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








