Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Nyolc nap alatt közel 400 taxit ellenőrzött a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a hatóságok a Sziget Fesztivál környékén, és az eredmény finoman szólva sem volt hízelgő: a 164 jegyzőkönyvezett esetből 89-nél szabálytalanságot találtak.
A razzia során hat járműről azonnal levették a rendszámot, mert engedély nélkül szállítottak utasokat. Előfordult, hogy a sofőrök nem is a kért úti célra vitték az embereket – ezekben az esetekben a rendőrök kivették a kocsit a forgalomból és az ellenőrzőpontra kísérték.
A leggyakoribb problémák között szerepelt, hogy a taxisok nem adtak nyugtát, hiányoztak a kötelező arculati elemek (például a tarifatábla, utastájékoztató vagy taxiállomás-matrica), és volt olyan sofőr is, aki másfél éve lejárt engedéllyel dolgozott.
Nem kevésbé megdöbbentő, hogy még az engedéllyel rendelkező taxisok között is akadt, aki jóval a hivatalos hatósági ár felett kért viteldíjat. Többen előre megállapított összeget kértek taxaméter használata nélkül.
A „csúcstartó” egy sofőr volt, aki a Nyugati pályaudvartól a Sziget helyszínére 60 ezer forintért (!) vitte az utasokat – ez több mint tizenkétszerese a szabályos árnak. Őt a rendőrség csalás gyanújával előállította.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A BKK emellett több engedély nélküli, civil autóval fuvarozó szolgáltatót is azonosított, amelyek mobilappon keresztül szerveztek fuvarokat. Ezeknél a rendőrség bírságolt, a Közlekedési Hatóság pedig bevonta a rendszámot és a forgalmit, valamint eljárást indított a sofőrökkel és az üzembentartókkal szemben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








