A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
A benzin nagykereskedelmi ára bruttó 5 forinttal emelkedik, míg a gázolajért bruttó 2 forinttal fizetnek magasabb árat a kutasok csütörtöktől.
A héten csütörtökön tovább emelkedhetnek a hazai üzemanyagárak - íra a holtankoljak.hu. A benzin nagykereskedelmi ára bruttó 5 forinttal emelkedik, míg a gázolajért bruttó 2 forinttal fizetnek magasabb árat a kutasok.
Mivel a korábbi áremelések kisebb mértékben lett érvényesítve a kutakon, ezért az aktuális átlagárak (2025.04.02-án) az alábbiak szerint alakulnak:
- 95-ös benzin: 609 Ft/liter
- Gázolaj: 617 Ft/liter
A fenti árak emelkedhetnek majd holnaptól, melynek mértéke attól függ majd, hogy a piac hogyan árazza be.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








