Bár az EU a hírek szerint eltörli a belső égésű motoros autók 2035-től tervezett tilalmát, Németországban komoly vita kíséri a döntést.
A novemberi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány első hetében 5 százalékkal többen váltottak biztosítást a tavalyi azonos időszakhoz képest, a nagyobb érdeklődést a megtakarítható összeg indokolja.
A biztosításközvetítő jelezte: átlagosan 3 és 20 ezer forint közötti összeget spórolhatnak meg azok, akik váltanak. A kampány első hetében a személyautókra megkötött új szerződések éves díja átlagosan 33 ezer forint alatt maradt, ez alig haladja meg a tavalyi kampányra jellemző 32 ezer forintos átlagot.
Az érintett autósok a jelenlegi biztosítójuktól ugyanakkor több mint 50 ezer forintos ajánlatokat kaptak, így a személyautók esetében a mostani kgfb-kampányban megkötött új biztosításokkal átlagosan 35 százalékot, azaz 17 ezer forintot spórolhatnak meg - hívta fel a figyelmet a Netrisk.
A többi jármű esetében is kedvezőbb díjakat kaphatnak a tulajdonosok, üzembentartók. A motorok esetében 3 ezer forintot, a teherautók esetében pedig több mint 20 ezer forintot takaríthatnak meg a kötelezőt váltók. Előbbieknél a mostani kampányban megkötött új biztosításoknál az átlagdíj alig több mint 10 ezer forint, a tehergépkocsiknál pedig kevesebb mint 56 ezer forint.
A kötelező biztosítási kampány első hetében átlagosan 21 éves személyautókra kötöttek új szerződést az érintettek a biztosító adatai szerint.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








