A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Az Alfa Romeo április közepén mutatta be első elektromos autóját, amelyet eredetileg Milanónak neveztek el, de később Juniorra kereszteltek. Az új modell ára Franciaországban 38 500 eurós (14,8 millió forint) kezdő listaáron kerül piacra. A magyar árak egyelőre nem ismertek.
A Stellantis konszern olasz márkája, az Alfa Romeo április közepén mutatta be első elektromos modelljét, a Milanót, amelyet nem sokkal később kénytelenek voltak átnevezni Juniorra. A Jeep Avenger, a Peugeot 2008 és a Fiat 600 modellekkel is közös CMP2 platformra épülő crossover főbb jellegzetességei az egyedi hűtőrács, a markáns fényszórók és a hátsó lámpák.
A hvg.hu szerint az európai árakat is közzétették már: Franciaországban a 156 lóerős, 54 kWh kapacitású akkumulátorral felszerelt alapmodell 38 500 euróról (14,8 millió forint) indul, míg a 240 lóerős Veloce csúcsmodell ára 46 900 euró (18,1 millió forint).
A 1,2 literes, 3 hengeres turbós benzinmotorral hajtott, 136 lóerős 48 V-os lágyhibrid legolcsóbb alapváltozata 29 500 euró (11,4 millió forint) áron lesz elérhető - ez a hatfokozatú duplakuplungos automata váltóval szerelt modell 2025-től összkerék-hajtással is kapható lesz. Az említett árak 20 százalékos helyi adót tartalmaznak, a magyarországi árlistákat még nem tették közzé.
Címlapkép: Stellantis
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








