Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.

A Honda bejelentette, hogy 2027-ig hat új generációs elektromos járműmodellt kíván piacra dobni Kínában Ye márkanév alatt, és további tíz Honda márkájú EV-t tervez bemutatni, azzal a céllal, hogy 2035-re az összes kínai eladása elektromos jármű legyen - írta a Reuters.
A Honda, amely Japán második legnagyobb autógyártója, nemrég bejelentette, hogy 2027-ig hat új generációs elektromos járművet (EV) fog piacra dobni Kínában Ye márkanév alatt. Ezen felül a cég azt is tervezi, hogy 2027-ig további tíz Honda márkájú EV-modellt vezet be a kínai piacon. Céljuk, hogy 2035-re az összes kínai autóeladásuk elektromos jármű legyen.
Ez a lépés része annak a törekvésnek, hogy felzárkózzanak európai és amerikai versenytársaikhoz, mint például a General Motors és a Volkswagen, akik már jelentős előrelépéseket tettek az elektromos járművek eladásának növelésében. A Honda viszont eddig elmaradt riválisaitól az EV-piac felfuttatásában.
A Honda folyamatosan harcol a kínai EV-gyártókkal és a Nissan Motorral való versennyel. Ennek eredményeként múlt hónapban bejelentették, hogy fontolgatják egy partnerség létrehozását kulcsfontosságú alkatrészek és szoftverek megosztása érdekében.
A vállalat januárban mutatta be "Honda 0 Series" EV-ket és két koncepciómodellt a Las Vegas-i CES kiállításon, és a cég ezzel is alátámasztotta elkötelezettségét az elektromos járművek fejlesztése iránt.

Teszten Európa kedvenc Toyotája: letaszíthatja a trónról a Vitarát Magyarországon az új Yaris Cross?
Alaposan leteszteltük Európa kedvenc Toyotáját, a megújult Yaris Crosst. A legendás kisautó SUV-osított változata a gyártó legfejlettebb hibridhajtását kínálja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től (x)
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
-
A magyar befektetők fele nagy lehetőséget szalaszt el (x)
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


