Az autósok többsége nem hallott arról, hogy jövőre öt vármegyére is féláron, vagy még olcsóbban vehető meg az éves autópályamatrica.
A BYD bejelentette, hogy idén piacra dobja első elektromos pickupját, amely a tervek szerint olyan nagymárkákkal versenyez majd, mint a Ford, a Toyota, vagy a Tesla.
A kínai autógyártó BYD bejelentette, hogy idén piacra dobja első elektromos pickupját, amely többek között a Ford, a Toyota és a Tesla hasonló modelljeinek versenytársaként kíván megjelenni - számolt be a CNBC. Az autóról egyelőre kevés részlet derült ki, sem a jármű műszaki tulajdonságairól, sem pedig az áráról nem tudni semmit. Iparági források szerint ugyanakkor a pickup méretei meghaladják majd a Toyota Hiluxét.
Jelenleg a BYD nem értékesít járműveket az Egyesült Államokban, amely a világ egyik legfontosabb pickup piacát jelenti. A cég ugyanakkor a magáénak tudhatta a világ legnagyobb elektromosautó gyártója "elismerést", amit részben agresszív árazási politikájának, illetve a globális terjeszkedésének köszönhetett. Ezt a pozíciót viszont az év első negyedévében elvesztette, amikor a Tesla vált a világ legnagyobbá e tekintetben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








