A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Vége a potyázásnak, mostantól ezért is fizetni kell a Lidl áruházaiban: az is kiderült, pontosan mennyit
Az elektromos autók töltése ezentúl a Lidl Plus alkalmazásból, a lánc weboldalán keresztül, valamint úgynevezett roaming megoldással lesz elindítható. A pontos díjazás mosanra már ismert.
Mint ahogy arról korábban beszámoltunk, már csak szeptember 4-ig indítható ingyenes töltés a Lidl e-Charge applikációján keresztül. A határidő lejárta után Magyarországon is elindul a fizetős rendszer, az eddigi e-Charge alkalmazás is megszűnik a jövőben, helyette az autósok három különböző módon vehetik majd igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében.
A töltés ezentúl a Lidl Plus alkalmazásból, a lánc weboldalán keresztül, valamint úgynevezett roaming megoldással lesz elindítható. A pontos díjazás most már ismert.
Az alkalmazáson keresztül - a töltés típusától függően - 22, illetve 25%-kal olcsóbban lehet tölteni, mint a weboldalon keresztül. A töltési díj a alkalmazással indítva: AC töltőn 149 Ft/kWh, DC töltőn 179 Ft/kWh. A Lidl weboldaláról indítva: AC töltőn 199 Ft/kWh, DC töltőn 229 Ft/kWh - írta meg a Portfolio.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








