Az autósok többsége nem hallott arról, hogy jövőre öt vármegyére is féláron, vagy még olcsóbban vehető meg az éves autópályamatrica.
Több mint 130 településen vezettek be soha nem látott korlátozást a kisbenzinkutasok – árulta el aa Szövetségük az RTL Híradónak. Sokan legfeljebb 5 litert engednek tankolni egyszerre. Úgy számolnak, így is egy-két hét alatt elfogyhat a készletük.
A 2600 lelkes Nógrád megyei Karancslapujtő lakói legfeljebb 20 litert tankolhatnak egyszerre. A következő benzinkút 15 kilométerre van. „Be kell menni Salgótarjánba tankolni, és ez időt és energiát vesz el” – mondta egy helyi. Plusz 2-3 ezer forintot jelent, hogyha csak bemegyünk tankolni _ panaszkodott egy másik a csatornának.
A Mol szerint többet tankolnak a magyarok az árstop hatására, pedig kevesebb az üzemanyag, mert például 60 százalékon működik a Dunai Finomító az egyik üzemegység meghibásodása miatt. Az olajcégtől azt írták, hogy „az a célunk, hogy minden magyar autós a lakóhelyétől számított maximum 30 km-es távolságon belül tankolni tudjon.” -panaszkodott egy autós.
Az ország 130 településén okozhatnak fennakadásokat a korlátozások – a Független Benzinkutak Szövetsége szerint. A Szövetség szerint ezen felül a kutasok 10-15 százaléka még a harmadik negyedévre járó, literenként 20 forintos állami támogatást sem kapta meg.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








