A Nissan Motor jelentős, 14,5%-os csökkentéssel módosította éves működési nyereség-előrejelzését.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot folytat a Használtautó.hu és a Jófogás oldalak üzemeltetőjével szemben, mert az autókereskedők számára kialakított kedvezményrendszere és szolgáltatásai alkalmasak lehetnek a versenytársak kiszorítására. A versenyhatóság a napokban jelentős számú gépjármű-kereskedőt keres meg, hogy felmérhesse a kedvezményrendszerrel kapcsolatos tapasztalatokat.
A nemzeti versenyhatóság versenyfelügyeleti eljárást folytat a hazai gépjármű-hirdetési piac egyik legjelentősebb szereplőjével, a Használtautó.hu és a Jófogás weboldalakat üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft.-vel szemben, gazdasági erőfölénnyel való visszaélés tilalmának feltételezett megsértése miatt.
A cég ugyanis a gépjármű-kereskedők felé olyan kedvezmény- és szolgáltatásrendszert dolgozhatott ki, amely alkalmas lehet a versenytársak kiszorítására vagy piacra lépésük akadályozására a gépjármű hirdetési platformok piacán. A kevesebb versenytárs jelenléte a fogyasztók számára is hátrányos lehet, mivel így a piac szereplői kevésbé érdekeltek alacsonyabb árak alkalmazásában, illetve a szolgáltatásaik fejlesztésében.
A nemzeti versenyhatóság helyszíni kutatást is tartott a vállalkozás székhelyén, most pedig az eljárás részeként az autókereskedők online hirdetésekkel kapcsolatos tapasztalatait méri fel. A GVH így a napokban jelentős számú, gépjármű-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozást keres meg kérdőívével, hogy jobban megismerhesse a hirdetések feladása során figyelembe vett szempontokat.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam hat hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb hat hónappal meghosszabbítható.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó