A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Egy átlagos magyar autó karbantartására közel 80 ezer forintot költ egy magyar család évente.
A Bárdi Autó megbízásából, ezer fő megkérdezése alapján, a Trend International által készült kutatásból kiderült, évente 25-50 ezer forint közötti összeget költ az autójára a válaszadók 34 százaléka, míg 25 százalékuk 50-100 ezer forintból oldja meg az éves karbantartást. Ennél lényegesen kevesebben áldoznak 100 ezer forintnál többet az autójuk állagának megőrzésére. Azok száma is alacsony, akik 25 ezer forintnál is kevesebből tartják fenn a gépjárművüket. Mindent összevetve egy átlagos magyar autótulajdonos évi 78 ezer forintot költ a kocsijára.
Az autókarbantartási kiadásokat nagymértékben befolyásolja, hogy ki, milyen típusú személygépkocsival rendelkezik. Az autók élettartama során legtöbbet cserélt alkatrészek árait összehasonlítva a 2005-ös gyártású Suzuki Swift III. 1,3-as tulajdonosának kell a legtöbbet, csaknem 118 ezer forintot évente kiadnia karbantartásra a Magyarországon legkedveltebb, az eladási listák élén álló öt autófajta közül. Ennél húszezer forinttal kevesebből, 88 ezerből is meg lehet őrizni viszont egy 2003-as Volkswagen Golf IV. 1,4-es működőképességét.
A Bárdi Autó szakértői azt javasolják, hogy a felmerülő hibákat már a megjelenésüket követően javítsák ki, mivel a rossz alkatrészek használata további problémákat eredményezhet, amelyek már csak lényegesen nagyobb összegből szüntethetők meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








