Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Vasárnap délután tette közzé Debreczeni Zita, hogy a belvárosból ellopták a robogóját. A járműnek jól felismerhető, kék-fehér festése van, így a celeb reménykedik, hogy ez alapján könnyen azonosítják, és hamarosan visszakapja a szívéhez közel álló Vespáját. Ugyan egy robogó ellopása is bosszantó, azonban az autó eltulajdonítása is hatalmas érvágást jelenthet. Vajon melyik típusokat kedvelik leginkább a tolvajok?
Óriási veszteség érte Debreczeni Zitát, ellopták a kedvenc Vespáját a belvárosból. A ruhatervező-fotós-egykori glammodell jellegzetes, kék-fehér robogóját az V. kerületből lopták el a Facebook-bejegyzése szerint.
A motorok mellett sok autót is eltulajdonítanak, sőt ezekről rendszeresen készül felmérés is. A legfrissebb lista egyébként ma került napvilágra, de melyik autót lopják el legszívesebben a tolvajok?
Ezt a típust lopják leginkább
Tavaly a leglopottabb autó a Suzuki Swift volt, azonban 2016 első félévében már csupán a harmadik legnépszerűbb autótípus volt a tolvajok körében. A helyét ugyanis a Ford Focus vette át, amely a Nemzetközi Autóvadász Közhasznú Egyesület (NAKE) szerint így a leglopottabb autó most Magyarországon. A típusok között az Audi A4 is felkerült a toplistára, pedig korábban a tíz között sem szerepelt.
A márkák között is a Ford van az élen, a Suzuki "csak" az ötödik helyet csípte meg. Meglepő, hogy a BMW-k a korábbiakkal ellentétben dobogós helyen szerepelnek a leglopottabb autómárkák listáján. Az autólopási statisztikákról EBBEN a cikkünkben olvashatsz részletesebben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A profi tolvajok ellen számos technika terjedt el, azonban nem kizárt, hogy ezek ellen van megoldása a bűnözőknek. Az autónkat ugyan nem szerzi vissza, azonban pénzügyileg kárpótolhat minket, ha olyan casco biztosítást kötünk, ami lopás esetén is fizet.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







