Hamarosan itt a téli napforduló napja, kezdődhet a csillagászati tél.
Szerdától ismét bruttó 3 forinttal csökkenti a MOL a benzin árát, míg a gázolajét változatlanul hagyja. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin literjét bruttó 363,6, a gázolajét pedig bruttó 380,6 forintért adja majd a kiskereskedőknek.
Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (3 forintos benzinár csökkenés) szembesülnek majd szerdán az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 383, a gázolajat pedig 400 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd a kutakon. A szerdai árcsökkentéssel az utóbbi hetekben a MOL a benzin árát 30 forinttal, a gázolajét 20 forinttal vágta.
Az egy évvel ezelőtti szintekhez képest a benzin literjét 15 forinttal, míg a gázolajét 21 forinttal olcsóbban vásárolhatjuk meg, ami a benzin esetében 3,6 százalékos, a dízelnél 5 százalékos árcsökkentést jelent.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








